Τετάρτη 22 Μαΐου 2013

Το αποχαιρετιστήριο σημείωμα του Ντομινίκ Βεννέρ





«…η πράξη μου ενσαρκώνει την ηθική της βούλησης…»

Είμαι υγιής στο σώμα και στο πνεύμα και πανευτυχής από την αγάπη της γυναίκας μου και των παιδιών μου. Αγαπώ τη ζωή και δεν αναμένω τίποτε πιο πολύ, εκτός από τη διαιώνιση της φυλής μου και του πνεύματός μου. Όμως, στη δύση αυτής της ζωής, ενώπιον των τεράστιων κινδύνων που απειλούν τη Γαλλική και Ευρωπαϊκή πατρίδα μου, αισθάνομαι ότι έχω το καθήκον να δράσω όσο έχω ακόμη τη δύναμη. Θεωρώ αναγκαίο να θυσιάσω τον εαυτό μου για να διακόψω τον λήθαργο που μας έχει καταβάλει. Προσφέρω ό,τι μου απομένει από τη ζωή για να διαμαρτυρηθώ αλλά και να θέσω θεμέλια. Επιλέγω έναν χώρο με υψηλό συμβολισμό, τον καθεδρικό της Notre Dame τον οποίον σέβομαι και θαυμάζω και τον οποίο οι μεγαλοφυείς πρόγονοί μου έχτισαν σε χώρο αρχαιότερων λατρειών, θυμίζοντάς μας έτσι τις πανάρχαιες ρίζες μας. Την ώρα που τόσο πολλοί άνθρωποι είναι σκλάβοι της ζωής τους, η πράξη μου ενσαρκώνει την ηθική της βούλησης. Παραδίδω τον εαυτό μου στον θάνατο για να αφυπνίσω τις κοιμισμένες συνειδήσεις.
Συνέχεια εδώ